Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Första inlägget... Hej & hå!

Av Angelica Jonsson - 21 april 2014 13:42

Solig/underbar dag, känns som sommar i luften👍☀️ Blev en stadig äggfrukost med sill & kalvsylta innan ja tvinga mig ut på en urgo Pw! 😃 Ångrar inte 1 sekund, kändes som man flög fram... Med musik i öronen går det mesta ska ni veta. ♥️#kämpa Helt svett när ja kom hem så svalde nästan 1,5 l vatten, gott i värmen men inte ofta ja få i mig så mkt vatten... Efter lite vila blev det studsmattehoppning, shiiit vilken bra träning, hoppa med höga knän, Fytusan! #känns attmanlever Blev även lite magträning på det! Man måste ju orka med ett kvällspass med (springtur står på schemat idag) men först lite baconinlindad kyckling med familjen, mums! 🍗 Nu mina kära vänner & alla bloggläsare om sådana finns, det närmar sig med stormsteg #flytt wihooo 😝  Det här med blogginlägg från mobilen var krångligare än vad ja trodde så blir tyvärr inga bilder idag men det får gå... Ska sätta mig en dag när mer tid finns att lägga in bilder & kanske snygga till bloggen lite men tillS dess får ni nöja er med mobilinlägg haha 😘 #knappt#aldrig#hemma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Jonsson - 22 april 2014 17:41


Go kväll på er där ute!   Som rubriken lyder denna kväll så är det precis vad det står, tiden bara springer iväg & det är mycket som ska hända & ske inom den närmsta tiden... om ca 1 månad bor iaf inte jag hemma längre utan flyttar till en egen l...

Presentation


Här börjar min resa på riktigt vad det gäller kost & träning... Häng med vet ja! Kommer även kunna läsa om mitt liv: vardagen, vänner & jobb & mkt mer!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards